Seeing is different than being told - Reisverslag uit Moordrecht, Nederland van Monirah Schep - van den Heuvel - WaarBenJij.nu Seeing is different than being told - Reisverslag uit Moordrecht, Nederland van Monirah Schep - van den Heuvel - WaarBenJij.nu

Seeing is different than being told

Door: Monirah

Blijf op de hoogte en volg Monirah

02 Februari 2011 | Nederland, Moordrecht

Welkom op deze nieuwe waarbenjij.nu site. Nog maar een maand en dan is het alweer zover. Ik ga weer naar Afrika! Dit keer alleen, met een flinke backpack op mijn rug. Eerst drie weken door Oeganda trekken; 'mijn' kinderen en families bezoeken, verschillende - nieuwe - projecten (voor Livingstone) bekijken en de bibliotheek van Kampala in. Op het project in Bushenyi van pastor Israël mag ik ook nog een deel van de opbrengst van de winterfair uit Hardinxveld-Giessendam brengen. Super, ik kan haast niet wachten! Daarna vertrek ik voor een paar dagen naar Tanzania (Dar es Salaam) naar bishop David, waar ik afgelopen zomer 6 weken met jongeren uit Moordrecht te gast was. Ik ben erg benieuwd hoe het er nu is, want “seeing is different than being told!” Tot slot zal ik nog een aantal dagen naar Port Elizabeth gaan, daar is een nieuw Livingstone project.

Meer weten? Kijk dan regelmatig op deze site, of schrijf je (links halverwege deze pagina) in: ‘Op de hoogte blijven?’, je krijgt dan een mailtje na elk nieuw reisverslag.

Monirah

  • 02 Februari 2011 - 13:24

    Roxanne:

    Wat heerlijk dat je weer mag! Ben nu al jaloers. Veel plezier en geniet er van!

    Liefs
    Roxanne

  • 02 Februari 2011 - 13:35

    Willeke:

    Ik kan bijna niet wachten om met je mee te reizen....oke in gedachten dan.
    Lezend en terug in gedachten hoop ik weer wat mee te proeven.
    Genieten en drinken...volle teugen van liefde, delen, geuren,kleuren en klanken.....
    Mijn rugzak is gepakt...
    Ga in vrede...

    Knuf

  • 02 Februari 2011 - 13:50

    Hanneke:

    Leuk! Geniet van je reis!

  • 02 Februari 2011 - 14:58

    Suzan Van Dam:

    Hoi Monirah,

    Zoals je weet zijn wij best wel jaloers...... en ook heel erg nieuwsgierig naar je belevenissen. Zoek je misschien nog sponsors????

  • 02 Februari 2011 - 15:36

    Jolinka:

    Geweldig Monirah!!
    Wat zal het weer super mooi zijn om iedereen terug te zien en de projecten te bekijken!
    Ik wens je een heeele fijne, mooie en veilige reis toe!

    Wees voorzichtig met je zelf!

    Liefs, Jolinka

  • 02 Februari 2011 - 16:37

    Wytske:

    Reis weer graag met je belevenissen mee...

  • 02 Februari 2011 - 21:00

    Mzungu:

    jajajajajajaja maak ons gekkkkkkkkk

    Super trots zijn ;-)

    Xx knuf

  • 03 Februari 2011 - 07:11

    Jany:

    Dag Monirah

    Leef er met hart en ziel,naar je reis toe.
    Houd goede moed,met Hem komt alles goed.
    Geniet ervan,zolang je dit met blijdschap kan.

  • 20 Februari 2011 - 13:55

    Ineke:

    Hoi Monirah,

    al lekker aan het pakken. Hoop dat je weer een geweldige reis annex ervaring ga opdoen. En, het mooiste is je kids weer zien. Daarbij mag je weer veel gaan brengen.....in persoon en in financieel opzicht. Wens je het allerbeste en tot gauw. We missen je nu al bij ons superteam!

    Groet ineke

  • 20 Februari 2011 - 14:46

    Daan:

    Hi Monirah, Gaaf dat je weer gaat zeg! Geniet van je laatste week in NL. Eet nog even lekker en doe straks voorzichtig. Liefs

  • 20 Februari 2011 - 16:52

    M.:

    Love shine a light!

  • 20 Februari 2011 - 18:08

    Esther:

    Hey Mo, veel succes met de laatste voorbereidingen. Kom veilig terug en blijf niet stiekem daar ;-) liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monirah

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 402
Totaal aantal bezoekers 89193

Voorgaande reizen:

01 Maart 2011 - 02 April 2011

Afrika

Landen bezocht: