Afrika - Reisverslagen van Monirah Schep - van den Heuvel - WaarBenJij.nu Afrika - Reisverslagen van Monirah Schep - van den Heuvel - WaarBenJij.nu

Afrika

Eerst drie weken door Oeganda trekken; 'mijn' kinderen en families bezoeken, verschillende - nieuwe - projecten (voor Livingstone) bekijken en de bibliotheek van Kampala in. Op het project in Bushenyi van pastor Israël mag ik ook nog een deel van de opbrengst van de winterfair uit Hardinxveld-Giessendam brengen.

Daarna vertrek ik voor een paar dagen naar Tanzania (Dar es Salaam) naar bishop David, waar ik afgelopen zomer 6 weken met jongeren uit Moordrecht te gast was. Ik ben erg benieuwd hoe het er nu is! Want “seeing is different than being told!”

Tot slot zal ik nog een aantal dagen naar Port Elizabeth gaan, daar is een nieuw Livingstone project.

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2015

I am nothing...

28 Februari 2015

Hij, zij en ik

27 Februari 2015

Stuiterkwaliteit

26 Februari 2015

Vier vragen

26 Februari 2015

Delen en bloggen
Monirah

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 89079

Voorgaande reizen:

01 Maart 2011 - 02 April 2011

Afrika

Landen bezocht: